JOHN WILEY & SONS INC

Customer Experience For Dummies

Customer Experience For Dummies

Produktbeskrivelse

Oppnå, engasjer og behold kundene dine gjennom positive opplevelser. En positiv kundereise er avgjørende for å sikre at virksomheten din forblir relevant. Moderne bedriftsledere må forstå hvordan de kan knytte bånd og engasjere kundene sine gjennom ulike kanaler, inkludert nettvurderinger og muntlig omtale. "Customer Experience For Dummies" gir deg verktøyene du trenger for å lytte til kundene dine og tilbyr vennlige, praktiske og enkle løsninger for å integrere kundekommunikasjon i forretningsplanene dine, slik at du kan beholde et fornøyd publikum. Boken viser deg enkle og oppnåelige metoder for å forbedre kundeopplevelsen og dermed øke salget, oppnå konkurransefortrinn og øke lønnsomheten. Du vil få innsikten du trenger for å optimalisere sosiale medier, skape mer lojale kunder, gi tilbakemeldinger som holder dem tilbake for mer, bli en pålitelig og gjennomsiktig aktør som får positive anmeldelser, og mye mer.

Prishistorikk

Lavest
190 KR
Høyest
274 KR
Gjennomsnitt
245 KR
Median
269 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Customer Experience For Dummies
GTIN/EAN/ISBN 9781118725603
Kategorier Bøker