I en verden der kundetilfredshet er avgjørende for virksomheters suksess, tar "Customer Obsessed" for seg hvordan skyteknologi kan forbedre kundeopplevelsen og gi deg en betydelig konkurransefordel. Boken gir en modernisert håndbok som inngående utforsker hvordan sky-løsninger kan omformes til kraftige verktøy for å optimalisere kundereisen. Til tross for at skyteknologi har blitt ansett som revolusjonerende, viser en ny rapport fra IDC at mindre enn tre prosent av total IT-utgiftene går til sky relaterte løsninger. Hvorfor er så mange selskaper tilbakeholdne med å utnytte denne enorme ressursen? Med denne boken får du en overordnet forståelse av hvordan skyteknologi kan benyttes strategisk for å oppnå enestående resultater. Du vil lære hvordan du kan integrere skyteknologi i en solid strategi for kundeopplevelse for å oppnå beundringsverdig suksess. Dette er mer enn bare en tilstandsrapport; boken gir deg konkrete tiltak du kan iverksette umiddelbart for å bruke skybasert databehandling til innovasjon og bedre forretningsresultater på alle nivåer i din organisasjon. Gjennom å utforske de mange faktorene som påvirker kundeopplevelsen, vil du få innsikt som kan forandre måten du driver virksomheten på.