I boken "Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success," presenterer bestselgende forfatter Michael Lewrick en klar og enkel håndbok for hvordan man kan håndtere og måle innovasjon. Leseren vil lære hvordan man kan bruke design thinking-paradigmet for å oppnå innovasjonssuksess og hvordan vellykkede ledere administrerer Explore og Exploit-porteføljer for å skape betydelig innvirkning. Lewrick gir innsikt i hvordan man strategisk kan anvende dataanalyse, kunstig intelligens og neurodesign for å fremme innovasjon og oppnå forretningsresultater. Videre viser han hvordan man kan implementere Objectives and Key Results (OKRs) for innovasjonsteam, for å sikre ekte samsvar mellom virksomhetens mål og teamets ytelse. Ved hjelp av praktiske verktøy som presenteres i boken, kan leseren måle suksessen til bedriften sin når det gjelder å skape meningsfylte, nye og interessante produkter, tjenester og opplevelser. "Design Thinking and Innovation Metrics" er en del av Design Thinking-serien og vil garantert finne sin plass i bibliotekene til ledere og beslutningstakere som ønsker å drive frem innovasjon i sine organisasjoner.