JOHN WILEY & SONS INC

Design Thinking for Strategic Innovation

Design Thinking for Strategic Innovation

Produktbeskrivelse

Boken 'Design Thinking for Strategic Innovation' fungerer som en omfattende veiledning for anvendt design thinking innenfor forretnings- og ledelseskontekster. I en tid der mange bedrifter har mistet troen på tradisjonelle forretningsmetoder, tilbyr denne boken en ny tilnærming ved hjelp av design thinking. Den presenterer et rammeverk som er relevant for både forvaltning, markedsføring og strategisk design, samt et toolkit for umiddelbar anvendelse av konseptene i hverdagen. Boken fremhever hvordan design thinking kan bidra til å skape kreative løsninger på komplekse forretningsproblemer. Den er organisert i fem deler og gir først en innføring i verdiene og anvendelsene av design thinking. Deretter adresserer den åtte sentrale utfordringer som mange virksomheter står overfor, og tilbyr en strukturell tilnærming for disse utfordringene gjennom praktiske øvelser, aktiviteter og ressurser. Med fokus på problemene som dagens selskaper møter, fungerer 'Design Thinking for Strategic Innovation' som en viktig guide for enhver virksomhet som ønsker å bruke design thinking som et verktøy for problemløsning.

Prishistorikk

Lavest
307 KR
Høyest
415 KR
Gjennomsnitt
403 KR
Median
406 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Design Thinking for Strategic Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781118620120
Kategorier Bøker