Forbedre elevenes atferd og motivasjon med denne omfattende ressursen, 'Discipline in the Secondary Classroom: A Positive Approach to Behavior Management, 4th Edition'. Boken gir et innsiktsfullt blikk på det alltid utfordrende emnet disiplin i videregående skoleklasserom. Den nyreviderte utgaven fokuserer spesielt på klasseromsledelse, håndtering av bruken og misbruken av elektroniske enheter i klasserommet, samt tilpasning av undervisningen for virtuelle klasserom. 'Discipline in the Secondary Classroom' tar også opp andre viktige problemstillinger som er avgjørende for vellykket ledelse av videregående klasserom, inkludert: • Hvordan atferd læres • Håndtering av elevenes arbeid • Forvaltning av teknologi og elektroniske enheter i klasserommet • Aktive engasjementsstrategier for lærerledet undervisning (både i det fysiske klasserommet og i det virtuelle klasserommet) • Korrigerende strategier for feil atferd og uoppmerksomhet • Opprettholdelse av en Syklus av Kontinuerlig Forbedring for å bli en bedre lærer.