Sikre deg at stemmen din blir hørt i alle situasjoner – og lær også å lytte. "Effective Business Communication For Dummies" gir deg verktøyene du trenger for å kommunisere bedre, både på kontoret og utenfor. Hvis du ønsker å bygge sterke relasjoner, vil du måtte utvikle solide kommunikasjonsferdigheter. Denne boken avmystifiserer aktiv lytting, selvhevdende tale, konfliktløsning, ledelse av virtuelle team, og mye mer som er essensielt for å formidle dine poeng klart. Takket være den klassiske, vennlige Dummies-stilen, gjør den det enkelt å imponere i e-poster, presentasjoner, virtuelle arrangementer og ansikt til ansikt. Lær hvordan du kan lytte aktivt, finne løsninger som gagner begge parter, klare intervjuer og håndtere utfordrende situasjoner. Mestre også global kommunikasjon med dyktige tips om internasjonal og interkulturell kommunikasjon. Boken gir deg verktøyene for å være selvsikker og holde deg på sporet i e-poster, slik at du kan bli den mest effektive kommunikatøren du kan være.