Utnytt kraften i spill for å skape eksepsjonell kundedeltakelse med 'Game-Based Marketing'. Gamification revolusjonerer internett og mobile applikasjoner. Nyetableringer som Foursquare og Swoopo, vekstselskaper som Gilt og Groupon, samt etablerte merkevarer som United Airlines og Nike, er alle enige: den mest effektive måten å skape og engasjere et livlig fellesskap på, er ved hjelp av spillmekanikker. Ved å bruke poeng, nivåer, merker, utfordringer, belønninger og ranglister, klarer disse innovatørene å dramatisk redusere kostnadene for kundeverv, øke engasjementet og bygge bærekraftige, virale fellesskap. 'Game-Based Marketing' avdekker designhemmelighetene bak mega-suksessfulle spill som Zynga’s Farmville, World of Warcraft, Bejeweled og Project Runway, og gir deg muligheten til å skape vinnende, spill-lignende opplevelser på nettsiden din eller i appene dine. Unngå å gjøre de vanligste feilene og lær av mesterne med nøkkelfunn som: Hvorfor gode ranglister ikke bør vise de ti beste spillerne.