JOHN WILEY & SONS INC

Hacking Marketing

Hacking Marketing

Produktbeskrivelse

I en tid der digitaliseringen former landskapet for markedsføring, har moderne markedsføring mer til felles med programvarebransjen enn med tradisjonell markedsføringsledelse. Dette kan virke overraskende, men det er en naturlig konsekvens av den digitale utviklingen vi står overfor. Markedsføring må nå skje raskere, tilpasse seg markedsresponsen mer effektivt, og håndtere et stadig mer komplisert sett av kundeopplevelsespunkter. Disse utfordringene påvirkes av programvarens dynamikk, fra det økende antallet teknologier innen våre egne organisasjoner til de globale kreftene som ligger på internett. Men, dette kan også være en fordel for deg, og du trenger ikke å ha teknisk bakgrunn for å dra nytte av det. "Hacking Marketing" vil vise deg hvordan du kan overvinne disse utfordringene ved å tilpasse vellykkede ledelsesrammer fra programvareindustrien til markedsføringspraksis i dagens digitale verden. Boken gir deg innsikt i smidige (agile) og slanke (lean) ledelsesmetodikker, samt innovasjonsteknikker brukt av selskaper med høy vekst.

Prishistorikk

Lavest
217 KR
Høyest
325 KR
Gjennomsnitt
255 KR
Median
221 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Hacking Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781119183174
Kategorier Bøker