Den nyeste utgaven av boken som leserne omtaler som reklamebransjens bibel, 'Hey Whipple, Squeeze This', gir en moderne vinkel på den raskt utviklende industrien innen kreativ reklame. Kreativitet er, selv om den er avgjørende, ikke lenger tilstrekkelig for å oppnå suksess. Denne oppdaterte utgaven bygger videre på den klassiske kreativitetstreningen fra de første fem utgavene og tilbyr nå nødvendige verktøy for å navigere i de tekniske og sosiale medielandskapene som stadig endres. Her vil du lære hvordan du forteller engasjerende merkevarehistorier og skaper innhold til plattformer som Instagram, YouTube og TikTok. Whipple guider deg til å finpusse skriveferdighetene dine, heve kreativiteten din og forbedre kvaliteten på arbeidet ditt, enten du er ny i bransjen eller en erfaren profesjonell. I denne helt oppdaterte utgaven vil du utforske: * Hvordan bruke tradisjonelle konseptutviklingsteknikker som dagens kreative fagfolk benytter seg av, samt nye utviklinger innen anvendt kreativitet og undersøkelsesbasert innovasjon. * Hvordan utnytte fremvoksende teknologier og de ulike tekniske strukturene i reklame.