Dyk dypere enn egne erfaringer og oppdag vitenskapelige prinsipper som vil heve undervisningen din. Den internasjonale bestselgeren "How Do We Learn?" bryter ned flere års forskning innen kognitiv vitenskap til handlingsrettede strategier for lærere i K-12-systemet, læreplanleggere og administratorer. Du vil lære hvordan klassiske og nyoppdagede funn kan transformere pedagogikk ved å fremheve metoder som utnytter de medfødte strukturene i den menneskelige hjernen. Boken er skrevet i et lettfattelig språk og utforsker de kognitive mekanismene som styrer læring og hukommelse. I tillegg får du innsikt i de sosio-emotionale faktorene som påvirker elevers motivasjon og prestasjon. Forskning har identifisert nøkkelmåter å undervise på, som tilbakemelding og evaluering, for å avdekke hvordan skolemiljøer påvirker den indre motivasjonen til å lære. I denne boken forener Héctor Ruiz Martín vitenskapelige prinsipper med personlig engasjement, og gir lærere verktøyene de trenger for å sikre at elevene kan blomstre både i klasserommet og utenfor.