JOHN WILEY & SONS INC

How to Measure Anything

How to Measure Anything

Produktbeskrivelse

Den oppdaterte utgaven av "How to Measure Anything" av Douglas W. Hubbard gir ledere verktøyene de trenger for å ta mindre risikofylte og mer lønnsomme forretningsbeslutninger. I denne innsiktsfulle og velskrevne boken lærer leserne hvordan man kan måle aspekter i egen virksomhet, offentlig etat eller organisasjon som tidligere har blitt ansett som 'umålbare'. Dette inkluderer faktorer som kundetilfredshet, organisatorisk fleksibilitet, risiko ved teknologi og avkastning på investeringer innen teknologi. Boken presenterer nye målemetoder og demonstrerer hvordan disse kan anvendes på en rekke områder, inkludert risikostyring og kundetilfredshet. Innholdet er forenklet for å gjøre det tilgjengelig for alle lesere, samtidig som tekniske applikasjoner fortsatt er presentert for de som ønsker å dykke dypere inn i temaene. Hubbard utfordrer den allmenne oppfatningen om at visse ting er umålbare, og avkrefter populære misoppfatninger omkring måling og metoder for dette. Leseren vil bli gjort kjent med de vanligste begrunnelsene for å anse noe som umålbart, og boken tar sikte på å rette opp i disse misoppfatningene.

Prishistorikk

Lavest
424 KR
Høyest
571 KR
Gjennomsnitt
509 KR
Median
529 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn How to Measure Anything
GTIN/EAN/ISBN 9781118539279
Kategorier Bøker