How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors
Produktbeskrivelse
Boken 'How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors' er en uunnværlig ressurs for både nybegynnere og erfarne selgere samt forretningsdrivende som ønsker å mestre de grunnleggende prinsippene for suksess. Denne boka legger særlig vekt på prisstrategier og taktikker som kan bidra til å øke markedsandelen og lønnsomheten for enhver virksomhet. Forfatterne framhever viktigheten av å forstå markedet og hvordan man kan skille seg ut fra konkurrentene ved å fokusere på marginene heller enn volumet av salg. 'Forretningsdrift handler om marginer, ikke volum,' skriver John K. Harris, som leder et av bransjens største tjenesteytende selskaper. Bill Scales, administrerende direktør i Scales Industrial Technologies, fremhever at denne boken er essensiell for både ledere og selgere, slik at de kan lære og gjenoppfriske fundamentale salgsstrategier. Tom Reilly, forfatter av 'Value-Added Selling', mener at for dem som er prisfølsomme, kan denne boken fungere som en livline. Samlet sett gir 'How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors' verktøyene og innsiktene som trengs for å skape en bærekraftig økonomisk vekst.