JOHN WILEY & SONS INC

How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors

How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors

Produktbeskrivelse

Boken 'How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors' er en uunnværlig ressurs for både nybegynnere og erfarne selgere samt forretningsdrivende som ønsker å mestre de grunnleggende prinsippene for suksess. Denne boka legger særlig vekt på prisstrategier og taktikker som kan bidra til å øke markedsandelen og lønnsomheten for enhver virksomhet. Forfatterne framhever viktigheten av å forstå markedet og hvordan man kan skille seg ut fra konkurrentene ved å fokusere på marginene heller enn volumet av salg. 'Forretningsdrift handler om marginer, ikke volum,' skriver John K. Harris, som leder et av bransjens største tjenesteytende selskaper. Bill Scales, administrerende direktør i Scales Industrial Technologies, fremhever at denne boken er essensiell for både ledere og selgere, slik at de kan lære og gjenoppfriske fundamentale salgsstrategier. Tom Reilly, forfatter av 'Value-Added Selling', mener at for dem som er prisfølsomme, kan denne boken fungere som en livline. Samlet sett gir 'How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors' verktøyene og innsiktene som trengs for å skape en bærekraftig økonomisk vekst.

Prishistorikk

Lavest
294 KR
Høyest
329 KR
Gjennomsnitt
321 KR
Median
328 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn How to Sell at Margins Higher Than Your Competitors
GTIN/EAN/ISBN 9780471744832
Kategorier Bøker