I en tid der salgsmarkedet er tøft og bare blir tøffere, er det viktigere enn noen gang å ha strategier som fungerer. "How to Sell When Nobody's Buying" gir deg en praktisk og effektiv veiledning for å lykkes med salg selv under de mest utfordrende forholdene. Denne boken er en uvurderlig ressurs for deg som ønsker å navigere gjennom dagens krevende økonomi, der tradisjonelle salgstaktikker gjerne ikke fungerer lenger. Her får du innsikt i hvordan du kan skape salgsopplevelser og utnytte muligheter, selv når kundene er motvillige til å kjøpe. Med oppdatert informasjon og strategier, gir boken deg verktøyene du trenger for å øke selvtilliten din, bygge sterke allianser, utvikle lønnsomme sosiale nettverk og få inntektene dine til å nå nye høyder. Enten du jobber med bedriftskunder eller direkte salg til forbrukere, vil denne boken utstyre deg med den nødvendige kunnskapen for å forstå markedet og tilpasse deg dets krav.