Den klassiske referansen for spørreundersøkelser er nå oppdatert for den digitale tidsalderen. I over to tiår har Dillmans tekst om spørreundersøkelsesdesign vært til stor nytte for både studenter og fagfolk, som har ønsket å planlegge og gjennomføre spørreundersøkelser via post, telefon og, mer nylig, Internett. Den nye utgaven er grundig oppdatert og revidert, og dekker alle aspekter ved spørreundersøkelsesforskning. Den har utvidet dekning av mobiltelefoner, nettbrett og bruken av gjør-det-selv-spørreundersøkelser. Dillmans unike Tailored Design Method blir også grundig forklart. Denne uvurderlige ressursen er avgjørende for enhver forsker som ønsker å øke responssatsene og skaffe høy-kvalitets tilbakemeldinger fra spørreskjemaene. I tråd med den nåværende fokuseringen på visuelle og auditive elementer, er den nye utgaven supplert med et rikt utvalg av eksempler både i teksten og på den tilhørende nettsiden. Denne omfattende reviderte fjerde utgaven inneholder: Strategier og taktikker for å identifisere behovene til en spesifikk spørreundersøkelse, hvordan man designer den, og hvordan man effektivt administrerer den.