JOHN WILEY & SONS INC

Kellogg on Branding

Kellogg on Branding

Produktbeskrivelse

Forordet skrevet av den velrenommerte markedsføringsguruen Philip Kotler setter tonen for en dyptgående gjennomgang av moderne strategier for å bygge, utnytte og forynge merker. 'Kellogg on Branding' er satt til å bli en klassiker innen markedsføring og inneholder kapitler skrevet av anerkjente profesorer fra Kellogg School of Management samt ledere fra vellykkede selskaper. Boken gir innsikt i: * De nyeste tankene rundt viktige merkevarekonsepter, inkludert merkevareposisjonering og design * Strategier for lansering av nye merker, utnyttelse av eksisterende merker, samt forvaltning av en merkevareportefølje * Teknikker for å bygge en organisasjon drevet av merkevarer * Erfaringer fra seniormanagere som har kjempet og vunnet i merkevarekrigene. Dette er den første boken om merkevarer fra fakultetet ved Kellogg School, en respektert kilde for dynamisk markedsføringsinformasjon i dagens stadig skiftende og utfordrende miljø. Kellogg er merket som ledere og markedsføringsansvarlige stoler på for pålitelig informasjon om velprøvde tilnærminger til å løse markedsføringsutfordringer.

Prishistorikk

Lavest
226 KR
Høyest
236 KR
Gjennomsnitt
231 KR
Median
231 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Kellogg on Branding
GTIN/EAN/ISBN 9780471690160
Kategorier Bøker