En omfattende guide til bruk av KPI-er for å forbedre organisatorisk ytelse Er din bedrift på rett spor for å oppnå suksess? Key Performance Indicators For Dummies dekker de essensielle KPI-ene som er nyttige for alle typer virksomheter, og inkluderer mer enn 100 forskjellige måter ledere kan overvåke og forbedre ytelsen i sine organisasjoner på. Denne boken hjelper ledere med å forstå de avgjørende KPI-ene som bør implementeres for ulike aspekter av organisasjonen, inkludert økonomisk ytelse, operative og interne prosesser, salg og markedsføring, kundetilfredshet og mer. Gode KPI-er bør være unike for hver bedrift, da hver virksomhet har ulike mål. For å møte dette behovet tilbyr boken verktøy og maler som ledere kan bruke for å utvikle unike KPI-er som passer best til deres spesifikke organisasjon eller bransje. Lær å utforme KPI-er som er unike for din bedrift og som passer tett til dine strategiske mål Bestem hvilke KPI-spørsmål som er relevante for din organisasjon