Den nyeste utgaven av den bestselgende guiden for oppretting og bruk av nøkkelindikatorer for ytelse (KPIs) inneholder betydelig nytt og revidert innhold. Nøkkelindikatorer for ytelse er essensielle for å definere og måle organisasjonens mål, som er grunnleggende for både dagens og fremtidens suksess. Å ha solide KPIs er avgjørende for selskaper som implementerer ytelsesstyringssystemer som balanserte målekort, six sigma eller aktivitetsbasert ledelse. I mange organisasjoner er KPIs ofte for mange, tilfeldig samlet og for kompliserte, noe som i essens gjør dem ineffektive, eller i verste fall, kontraproduktive. 'Key Performance Indicators' gir en modell for å forenkle de komplekse områdene innen KPIs, samtidig som den hjelper organisasjoner å unngå vanlige feil og fallgruver. Nå i sin fjerde utgave, har denne bestselgeren blitt grundig revidert og oppdatert for å inkludere praktiske erfaringer fra store implementeringer. Friskt innhold inkluderer en mer konsis KPI-metodikk med klare.