Boken "Landing Page Optimization", nå i sin andre utgave, er en grundig oppdatert veiledning for å gjøre dine landingssider lønnsomme. Effektiv markedsføring på nettet krever at du tester og optimaliserer landingssidene dine for å maksimere synlighet og konverteringsrate. Denne bestselgende guiden inkluderer relevante casestudier med klart definerte før-og-etter-resultater, samt ny informasjon om nettstedets brukervennlighet. Boken tar for seg hvordan man forbereder ulike typer innhold for testing, hvordan man tolker resultater, identifiserer de sju vanligste designfeilene og mye mer. Som en ekstra bonus følger det med et gavekort for Google AdWords. Ved å inkludere oppdatert informasjon og casestudier, veileder den deg gjennom bruken av Google's Website Optimizer-verktøy, forklarer hva som bør testes og hvordan nettstedet ditt kan forberedes for testing, samt fordeler og ulemper med ulike teststrategier. I tillegg gir den en trinnvis implementeringsplan og råd om hvordan man kan få støtte og ressurser. "Landing Page Optimization, Second Edition" er dermed en omfattende ressurs for alle som ønsker å forbedre sin digitale markedsføring.