«Å lede i analytikk: De kritiske oppgavene for ledere å mestre i big data-aldere» er en omfattende trinn-for-trinn-guide for bedriftsledere som har behov for å administrere vellykkede prosjekter innen big data. Boken tar deg med gjennom hele prosessen av å veilede et analytisk initiativ fra oppstart til gjennomføring. Du vil lære hvilke aspekter av prosjektet som er essensielle å fokusere på, de riktige spørsmålene å stille, og hvordan du kan holde prosjektteamet motiverte på sitt oppdrag for å produsere relevante og verdifulle resultater. Som leder har du ikke mulighet til å kontrollere alle aspekter av prosessen. Men ved å fokusere på de høyinnflytelsesfaktorene du kan styre, kan du sikre et effektivt utfall. Denne boken beskriver disse faktorene og gir praktiske innsikter om hvordan du kan få dem riktig. Basert på beste praksis innen analytikk, er de håndterbare oppgavene som omtales i boken spesifikke for målet om å implementere big data-verktøy på et bedriftsnivå. Et drømmeteam av eksperter innen analytikk og forretningsstrategi har bidratt med sin kunnskap for å veilede deg.