JOHN WILEY & SONS INC

Managing Business Relationships

Managing Business Relationships

Produktbeskrivelse

Ingen virksomhet eksisterer isolert i næringslivet. Hver bedrift er en del av et komplekst nettverk av relasjoner med kunder, leverandører og andre samarbeidspartnere. Hva som skjer i disse relasjonene er avgjørende for suksessen til enhver virksomhet. Å håndtere et selskaps relasjoner og dets posisjon i nettverket er en sentral, men ofte misforstått del av forretningsdrift. Denne nyeste utgaven av 'Managing Business Relationships' har som mål å hjelpe ledere og studenter med å forstå realitetene ved forretningsnettverk og hvordan man skal navigere i dem. Boken er helt omskrevet for å inkludere den nyeste forskningen og tenkningen fra IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group, og inneholder nye kapitler om mellommenn i forretningsnettverk, økonomien bak forretningsrelasjoner og praksis for forretningsnettverk. Boken gir en strukturert tilnærming for å forstå forretningsnettverk og deres betydning for den praktiserende lederen, samt en grundig analyse av ledelse i ulike relasjoner.

Prishistorikk

Lavest
593 KR
Høyest
618 KR
Gjennomsnitt
606 KR
Median
606 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Managing Business Relationships
GTIN/EAN/ISBN 9780470721094
Kategorier Bøker