Lær hvordan du håndterer ansatte, prosjekter og team på en effektiv og enkel måte med boken 'Managing For Dummies', 3. utgave. Å være leder kan være en skremmende og utfordrende oppgave. Ledelse innebærer å undervise ansatte i nye ferdigheter, hjelpe til med å lande nye kunder, oppnå viktige oppgaver, forbedre ytelsen og mye mer. Selv om ledelsesprosessen kan være utfordrende, kan den også gi en følelse av oppfyllelse du aldri trodde var mulig. Denne boken er perfekt for både nye og erfarne ledere, og gir klare og lettfattelige råd om viktige aspekter ved ledelse, som delegere i stedet for å beordre, forbedre ansattes prestasjoner, formidle budskapet ditt, forstå etikk og kontorpreg, teamarbeid og samarbeid, og mye mer. Med nyttige tips og råd for ledere på alle nivåer, inkludert helt nye kapitler om ansattoppmuntring og samfunnsansvar, gir 'Managing For Dummies' deg den veiledningen du trenger for å lede ansatte med tillit og suksess.