Å håndtere bedriftens utgifter er en betydelig mer kompleks oppgave enn å gjennomføre anbudskonkurranser (RFP). Boken "Managing Indirect Spend" gir leserne innsikt i hvordan de mest effektive og dyktige innkjøpsavdelingene opererer, kontrollerer kostnader, håndhever regelverk og administrerer indirekte utgifter. Denne boken er en uvurderlig ressurs for ledere og innkjøpsprofesjonelle, og gir dem den nødvendige kunnskapen og verktøyene for å oppnå kostnadsreduksjon med et særlig fokus på det ofte oversette feltet for indirekte utgifter. Den tar for seg utfordringene knyttet til innkjøp av indirekte utgiftskategorier, gir en grundig gjennomgang av strategisk innkjøpsprosess, fremhever verktøy som kan bidra til å generere besparelser, og presenterer teknologi som forbedrer effektivitet og overholdelse av retningslinjer. Gjennom eksempler fra virkeligheten viser boken veien til suksess. Dette er en praktisk guide som dekker innkjøpsforhold av alle kompleksitetsnivåer og gir detaljene som trengs for å kunne gjennomføre effektive innkjøp.