JOHN WILEY & SONS INC

Managing Innovation, Design and Creativity

Managing Innovation, Design and Creativity

Produktbeskrivelse

Innovasjon er en avgjørende drivkraft for organisasjoner i dagens samfunn. Med fremveksten av virkelig globale markeder og den økte konkurransen om kunder, ansatte og andre viktige ressurser, er evnen til kontinuerlig å utvikle vellykkede innovative produkter, tjenester, prosesser og strategier essensiell. Kreativitet utgjør utgangspunktet for enhver form for innovasjon, mens design er prosessen som omdanner en kreativ idé eller konsept til virkelighet. "Managing Innovation, Design and Creativity, 2nd Edition" samler disse tre elementene i en diskusjon som bygger på en rekke oppdaterte casestudier. Boken gir en grundig forståelse av hvordan disse faktorene samhandler og hvordan man effektivt kan forvalte dem i en moderne kontekst.

Prishistorikk

Lavest
781 KR
Høyest
814 KR
Gjennomsnitt
798 KR
Median
797 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Managing Innovation, Design and Creativity
GTIN/EAN/ISBN 9780470510667
Kategorier Bøker