Markedsføring har endret seg for alltid. 'Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital' er den uunnværlige håndboken for fremtidens markedsføring. Skrevet av noen av verdens ledende eksperter på feltet, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å navigere i en stadig mer sammenkoblet verden og det skiftende landskapet av forbrukeradferd. I dagens hverdag har forbrukerne mindre tid og oppmerksomhet å gi til merkevarer, i tillegg til at de konstant blir utsatt for utallige alternativer. For å fange deres interesse, må du skille deg ut og formidle budskapet de ønsker å høre. Boken analyserer de skiftende maktdynamikkene i markedet, konsekvensene av økt tilkobling, samt den fragmenteringen av subkulturer som vil påvirke morgendagens forbrukere. Denne innsikten viser hvorfor Marketing 4.0 er avgjørende for produktivitet, og boken gir deg praktiske tips for hvordan du kan implementere disse prinsippene i din egen merkevare i dag. 'Marketing 4.0' utnytter den endrede forbrukertrenden for å nå flere kunder og engasjere dem på en meningsfull måte.