Gjenoppdag grunnleggende prinsipper for markedsføring fra en av de mest anerkjente i bransjen. I 'Marketing 5.0' tar den berømte forkjemperen for de 'Fire P-er i markedsføring', Philip Kotler, oss med inn i hvordan markedsførere kan bruke teknologi for å imøtekomme kundenes behov og skape positive endringer i verden. I en tid der markedsførere står overfor utfordringer knyttet til den digitale transformasjonen av virksomheter og endrede kundeadferd, tilbyr denne boken innsikter som hjelper markedsførere å integrere teknologisk utvikling med forretningsmodeller, samt tilpasse seg de dramatiske endringene i forbrukeratferd som har funnet sted det siste tiåret. Kotler følger det velkjente mønsteret fra sin bestselgende 'Marketing X.0'-serie og tar for seg viktige temaer som er essensielle for å forstå moderne markedsføring, inkludert: - Kunstig intelligens for markedsføringsautomatisering - Smidig markedsføring - 'Segmenter av én'-markedsføring - Kontekstuell teknologi - Ansiktsgjenkjenning og stemmeteknologi for markedsføring - Fremtiden for kundeopplevelse.