JOHN WILEY & SONS INC

Measure What Matters

Measure What Matters

Produktbeskrivelse

I en verden dominert av internett og sosiale medier, er måling nøkkelen til suksess. Å kunne måle dine viktigste forretningsforhold gir deg muligheten til å forbedre dem. Til tross for at relasjoner ofte fremstår som 'uklar og intangibel', kan de faktisk måles og forvaltes med imponerende resultater. Boken "Measure What Matters" gir klare, trinnvise prosedyrer for å evaluere kunder, omdømme på sosiale medier, innflytelse og autoritet, mediene og andre viktige grupper. Gjennom omfattende casestudier viser boken hvordan ulike organisasjoner har utnyttet måling for å forbedre sitt omdømme, styrke økonomiske resultater og øke effektiviteten. Du vil lære hvordan du samler inn data som gjør deg i stand til å forstå konkurrentene bedre, planlegge strategisk, identifisere nøkkelstyrker og svakheter, og bedre imøtekomme kundepreferanser. Forfatteren, som driver en vellykket blogg og arbeider som konsulent for måling for selskaper som Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, og Allstate, understreker viktigheten av å ikke dra forhastede konklusjoner eller ta viktige beslutninger uten solid datagrunnlag.

Prishistorikk

Lavest
217 KR
Høyest
226 KR
Gjennomsnitt
221 KR
Median
221 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Measure What Matters
GTIN/EAN/ISBN 9780470920107
Kategorier Bøker