I "Power Questions" presenteres et kraftfullt arsenal av spørsmål som kan transformere enhver samtale. Denne boken lærer deg å mestre kunsten å redefinere problemer, skape umiddelbare forbindelser med andre, og raskt vurdere om en kunde er klar til å kjøpe. Videre dykker den inn i de dypeste drømmer og ambisjoner hos mennesker rundt oss. Boken omfatter trettifire engasjerende samtaler med ledere, milliardærer, kunder, kolleger og venner, som alle illustrerer den ekstraordinære kraften og innflytelsen av tankevekkende og presise spørsmål. For å hjelpe leserne med å håndtere ulike profesjonelle utfordringer, oppsummeres også over 200 ekstra tankevekkende spørsmål mot slutten av boken. I "Power Questions" vil du avdekke: * Spørsmålet som stoppet en sint leder i sporet * Salgsspørsmålet som selskapets ledere forventer at du stiller, kontra de spørsmålene de virkelig ønsker at du skal stille * Spørsmålet som vil radikalt omfokusere samtalen.