Gjør personlig markedsføring til virkelighet med denne praktiske guiden til prediktiv analyse. 'Predictive Marketing' fungerer som en innføring i prediktiv analyse for både store og små organisasjoner, og tilbyr konkrete tips og handlingsrettede strategier for umiddelbart å implementere mer personifisert markedsføring. Markedsføringsparadigmet er i endring, og denne boken gir en plan for å navigere overgangen fra kreativ til datadrevet markedsføring, fra universalløsninger til skreddersydde løsninger, og fra tradisjonelle markedsføringskampanjer til sanntids kundeopplevelser. Du vil lære å bruke maskinlæringsteknologier for å forbedre kundetilvinning og kundetilvekst, samt hvordan å identifisere og re-engasjere risikokunder eller kunder som har falt fra. Dette oppnås gjennom en enkel, automatisert tilnærming til prediktiv analyse. Boken handler ikke bare om teori og bevis for kraften i personlig markedsføring, men fokuserer på handling, noe som hjelper deg med å forstå og faktisk begynne å bruke denne revolusjonerende tilnærmingen til kundeopplevelse.