Få en dypere forståelse av hva som kreves for å utvikle vellykkede PR-kampanjer. Effektiv offentlig relasjon (PR) kan utjevne konkurransefordelene mellom deg og dine konkurrenter. Du trenger ikke nødvendigvis et stort budsjett for å bygge merkevarebevissthet og et positivt omdømme. Med tilstrekkelig øvelse kan hvem som helst lære seg å tenke som en PR-spesialist. "Public Relations For Dummies" gir deg en grundig innføring i PRs mekanismer og gir deg verktøyene du trenger for å lykkes. Denne vennlige guiden gir praktiske innsikter om hvordan du kan bruke de mange komponentene av PR for å skape vellykkede kampanjer. Du vil lære hvordan du utarbeider en PR-plan, lager et budsjett, utvikler vinnende ideer, bygger mediekontakter, skriver effektive pitches, utnytter sosiale medier og podcaster, samt sikrer deg offentlige taler og mer. I denne nye utgaven dekkes også den nyeste teknologien for å nå ut til flere mennesker og analysere resultatene dine. Ingen forretningssjargong i denne boken – bare klare, enkle fakta og råd om hvordan du kan gjøre PR til en suksess.