JOHN WILEY & SONS INC

Redefining Retail

Redefining Retail

Produktbeskrivelse

Oppdag de nye realitetene ved arbeid i den post-digitale æraen innen forbrukermerker og detaljhandelsmarkedsføring. I boken 'Redefining Retail: 10 Ledende Prinsipper for en Post-Digital Verden' gir de anerkjente internasjonale markedsføringsekspertene professor Philip Kotler og doktor Giuseppe Stigliano en grundig og innsiktsfull analyse av detaljhandel og forbrukermarkedsføring. Her finner du praktiske og konkrete teknikker for å redefinere din organisasjons interne operasjoner og prosesser, samt forretningsstrategien. Boken oppfordrer deg til å revurdere hele verdikjeden i lys av den økende betydningen av bærekraft, mangfold og inkludering, arbeidsvilkår og mer. Forfatterne beskriver ti viktige prinsipper som bør styre handlingene i din bedrift, uansett om du jobber i en oppstartsbedrift, en liten eller mellomstor bedrift, eller en stor, etablerte organisasjon. De tar også opp de viktigste utfordringene som detaljhandlere står overfor i en verden som har blitt fundamentalt transformert av den digitale revolusjonen, samt hvordan du kan sikre at markedsføringsstrategien din er rustet for fremtiden.

Prishistorikk

Lavest
207 KR
Høyest
299 KR
Gjennomsnitt
263 KR
Median
296 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Redefining Retail
GTIN/EAN/ISBN 9781394204700
Kategorier Bøker