Utforsk det nyeste innen markedsføring av nye produkter og tjenester fra ledende virksomheter i Asia. I boken "Reimagining Operational Excellence: Inspirations From Asia" presenterer den verdenskjente markedsføringsguruen og bestselgende forfatteren Philip Kotler en banebrytende tekst som avdekker de transformative markedsføringsstrategiene som har ført Asia til frontlinjen av det globale forretningslandskapet. Kotler tar for seg den dynamiske konkurransen mellom Asia og Vesten, og avdekker hvordan denne konkurransen har katalysert Asias implementering av skarpe og effektive markedsføringspraksiser. Boken undersøker en rekke dimensjoner av markedsføringsoperasjoner, inkludert kvalitet, kostnad, levering, tjeneste, kreativitet og innovasjon, og understreker den avgjørende rollen til entreprenørskap og lederskap i å oppnå operasjonell dyktighet. Kotlers analyse strekker seg også til betydelige utviklinger innenfor det globale forretningsøkosystemet, og viser hvordan land som Singapore, Japan, Sør-Korea, India og Kina redefinerer forretningsdrift.