I den tredje utgaven av denne bestselgeren, tilbyr den anerkjente utdanningslederen Kim Marshall en velprøvd og praktisk tilnærming til læreroppfølging, coaching og evaluering som vektlegger rettferdighet, likestilling og prestasjon. "Rethinking Teacher Supervision and Evaluation" gir et rammeverk for veiledere som ønsker å motivere og inspirere sine kolleger, og dermed øke kvaliteten på undervisningen i flere klasserom, oftere. Boken viser hvordan man kan bryte med utdaterte evalueringsmetoder ved å introdusere en innovativ tilnærming som involverer lærere og lærerteam i prosessen med å forbedre elevenes prestasjoner. Denne grundig reviderte og oppdaterte utgaven tar Marshall sitt godt brukte rammeverk til nye høyder, med enda flere praktiske retningslinjer for effektive klasseromsbesøk, samarbeid blant lærere omkring data og planlegging av læreplanen, samt profesjonell utvikling. Lesere vil også oppdage både høy- og lavteknologiske verktøy som kan øke en veileders påvirkning og effektivitet.