JOHN WILEY & SONS INC

Service Design for Business

Service Design for Business

Produktbeskrivelse

Boken "Service Design for Business" presenterer en praktisk tilnærming for å forbedre kundeopplevelsen gjennom bevisst tjenestedesign. Denne guiden, skrevet av ekspertene hos Livework, gir leserne verktøy for å transformere kundens opplevelser og holde dem engasjerte. Gjennom en effektiv strategi lærer du hvordan du kan svare bedre på kundenes behov og krav. Boken gir deg innsikt i hvordan en designorientert tilnærming til problemløsning fremmer kreativitet og hvordan du kan anvende dette på reelle utfordringer som driver virksomheter fremover. Med sitt visuelle format og en enkel navigering fungerer den som en håndbok som kobler markedsfaktorer til organisasjonsutfordringer knyttet til kundeopplevelse, samtidig som den gir et klart bilde av virksomheten fra kundens perspektiv. Livework har vært pionerer innen tjenestedesign, og har samarbeidet med betydningsfulle organisasjoner som Sony, den britiske regjeringen, Volkswagen, Procter & Gamble, BBC, og flere, for å skape mer målrettede og helhetlige tjenester.

Prishistorikk

Lavest
254 KR
Høyest
358 KR
Gjennomsnitt
321 KR
Median
351 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Service Design for Business
GTIN/EAN/ISBN 9781118988923
Kategorier Bøker