JOHN WILEY & SONS INC

Socialnomics

Socialnomics

Produktbeskrivelse

Socialnomics er en avgjørende bok for alle som ønsker å forstå hvordan sosiale medier påvirker våre daglige liv, samt hvordan virksomheter kan utnytte denne kraften til å øke salget, redusere markedsføringskostnader og nå forbrukere direkte. I denne reviderte og oppdaterte andre utgaven gir Erik Qualman nye innsikter basert på møter med 75 Fortune 1000-selskaper, 50 høyskoler og universiteter, samt over 100 småbedrifter og ideelle organisasjoner siden den første utgaven. Kvalmans materiale har blitt benyttet av alt fra IBM og NASA til Harvard og lokale virksomheter. Boken presenterer de ti beste mulighetene som selskaper og organisasjoner ofte overser når det gjelder sosiale medier. Den beskriver også hvordan sosiale medier bør plasseres i organisasjonen og de nødvendige byggesteinene for å oppnå suksess. I tillegg forklarer den hvorfor over 50 prosent av selskapene fortsatt blokkerer tilgang til sosiale medier for sine ansatte.

Prishistorikk

Lavest
168 KR
Høyest
175 KR
Gjennomsnitt
171 KR
Median
172 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Socialnomics
GTIN/EAN/ISBN 9781118232651
Kategorier Bøker