Forvandle organisasjonens prisstrategi for å utnytte nye, spennende muligheter som kan låse opp lønnsom vekst. I boken 'The Ten Rules of Highly Effective Pricing' gir den anerkjente prisstrategen Danilo Zatta en innsiktsfull og effektiv veiledning til hvordan man kan ta kontroll over organisasjonens inntektsstrategier og øke fortjenesten. Forfatteren forklarer de ti essensielle elementene for å omforme prisstyringen, inkludert å gjøre prising til en prioritet for administrerende direktør, innføre en kultur for fortjeneste, selge verdi, differensiere priser, etablere prisstyring og unngå priskrig. Denne boken gir regler som hjelper organisasjoner med å gripe muligheter for ekstraordinær fortjeneste og vekst, som de som ikke følger disse reglene ofte går glipp av. Gjennom en autoritativ, men lettfattelig tilnærming vil du utforske inspirerende casestudier fra virkelige selskaper som har forstått det enorme potensialet av prisomforming for å avdekke skjult lønnsomhet. Du vil også oppdage de grunnleggende prinsippene for prising.