Oppdag kraften i 'Open Engineering' og akselerer design- og produksjonsprosessene. Produktutvikling er en lagaktivitet, men mange selskaper benytter seg ikke av dette på riktig måte. I stedet for å utnytte den kreative innsikten fra engasjerte kunder og eksterne aktører, ender de ofte opp med å stole på et lite antall interne 'eksperter' for nye idéer. Det er viktig at designere og ingeniører samarbeider tett med avdelinger som markedsføring, salg, kundestøtte, leverandører og, fremfor alt, med kundene selv. 'The Art of Product Design' utforsker fremveksten av 'Open Engineering', en tilnærming som bryter ned barrierene og utnytter nettbaserte fellesskap, kunnskap og verktøy for å akselerere design- og produksjonsprosessene. Boken viser hvordan man kan etablere åpne informasjonsstrømmer både internt og eksternt i organisasjonen, noe som øker kvaliteten og hyppigheten av innspill fra ulike grupper og interessenter. Lær hvordan du kan omfavne en mer inkluderende tilnærming til produktdesign som fører til bedre produkter og økt innovasjon.