JOHN WILEY & SONS INC

The Brand IDEA

The Brand IDEA

Produktbeskrivelse

Boken "The Brand IDEA" tilbyr en ny tilnærming til merkevareledelse for ideelle organisasjoner ved å introdusere konseptet Brand IDEA, som står for Integritet, Demokrati og Tilknytning. Dette rammeverket avviser tradisjonelle og utdaterte prinsipper fra næringslivet, som ofte baserer seg på kontroll og konkurranse. I stedet legges det vekt på en strategisk tilnærming som fokuserer på organisasjonens kjerneoppdrag, samt en deltakende prosess som baseres på felles verdier og utvikling av viktige partnerskap. Resultatet er ideelle merkevarer som skaper intern samhørighet og genererer tillit, noe som igjen bidrar til å bygge kapasitet og fremme sosialt engasjement. Boken utforsker inngående hvordan ideelle organisasjoner over hele verden utvikler og implementerer nyskapende måter å tenke på og håndtere sine organisatoriske merkevarer.

Prishistorikk

Lavest
500 KR
Høyest
556 KR
Gjennomsnitt
518 KR
Median
511 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn The Brand IDEA
GTIN/EAN/ISBN 9781118555835
Kategorier Bøker