Boken "The Design Thinking Playbook" er en handlingsorientert guide som tar sikte på å transformere organisasjoner for å bli mer innovative. Gjennom en radikal endring i perspektiv utfordres eksisterende tankegang, og feilene ved status quo blir tydelige. Denne guiden gir deg verktøyene og rammeverkene du trenger for å sette i gang en digital transformasjon. Design Thinking handler om å tilnærme seg problemstillinger på en ny måte, med en sterk brukerfokus og raske iterasjoner i tverrfaglige team for å løse komplekse utfordringer. Metoden er anvendelig for (re-)design av produkter, tjenester, prosesser, forretningsmodeller og økosystemer. Den inspirerer til radikal innovasjon som en naturlig del av prosessen og aktiverer evner som strekker seg utover potensialet. Som en unik kilde til konkurransefortrinn er Design Thinking drivkraften bak dem som vil lede næringer gjennom transformasjoner og utviklinger. I denne boken beskrives hvordan Design Thinking benyttes på tvers av ulike bransjer, og gir et berikende innblikk.