I "The Digital Frontier" presenterer den erfarne lederen og anerkjente forfatteren Ajay Sohoni en tilgjengelig ressurse for bedriftsledere som ønsker å navigere gjennom digital transformasjon i egne selskaper. Boken fungerer som en lettfattelig veiledning for de som trenger kunnskap og selvtillit til å skape varige digitale endringer. Gjennom humoristiske anekdoter og konkrete eksempler tilbyr boken handlingsrettede innsikter innen områder som markedsføring, kommersielle strategier, forsyningskjede og finans. Du vil oppdage hvilke aspekter som fortjener din oppmerksomhet, og hvilke som kan overses på din unike transformasjonsreise. Boken avmystifiserer også oppstartsmiljøet for ledere, og gir en forklaring på hvorfor enkelte unicorns oppstår (og ofte mislykkes). Videre får du en detaljert beskrivelse av den digitale transformasjonen som nå preger ulike bransjer, og dens innvirkning på funksjonelle områder som annonsering og engasjement.