'Implementer de grønne strategiene som er beskrevet i Dan Esty og Andrew Winston's bestselger 'Green to Gold'. Denne boken gir konkret og pragmatisk forretningsråd for å oppnå konkurransefortrinn gjennom bærekraftige handlinger innen bygninger og drift, informasjonsteknologi, produktdesign, innkjøp, produksjon, logistikk og transport, markedsføring, regnskap, og andre nøkkelfunksjoner i virksomheten. Enten du er skeptisk til klimaendringer eller en miljøforkjemper, kan ikke bærekraftsspørsmål ignoreres i dagens næringsliv. Med stigende energikostnader og prisene på naturressurser, skjerpede reguleringer, press fra investorer og en økende etterspørsel etter miljøvennlige produkter, er bærekraft ikke lenger et valg—det er en virksomhetsimperativ. I motsetning til mange bøker om grønn virksomhet, konsentrerer 'Playbook'en seg om verktøy og strategier som har vist seg å redusere kostnader, minimere risiko, øke inntektene, og bygge merkevareidentitet.'