The Invincible Company er den etterlengtede oppfølgeren til de internasjonale bestselgerne Business Model Generation og Value Proposition Design. Med Business Model Canvas har Alex Osterwalder og Yves Pigneur revolusjonert måten verden utvikler og planlegger nye forretningsmodeller på. Denne metoden har blitt anvendt av både store selskaper og nystartede virksomheter, samt rådgivere globalt, og undervises nå ved hundrevis av universiteter. Etter flere år med forskning på hvordan de beste selskapene i verden utvikler, tester og skalerer nye forretningsmodeller, har forfatterne nå utgitt sitt mest definitive verk. Denne boken gir innsikt i hva alle organisasjoner kan lære av forretningsmodellene til de mest spennende selskapene i verden. The Invincible Company utforsker hvordan selskaper som Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft og Logitech har skapt ekstremt suksessfulle virksomheter og forstyrret hele industrier. Kjernen i deres suksesser ligger ikke bare i fremragende produkter og tjenester, men også i lønnsomme, innovative forretningsmodeller og evnen til å forbedre eksisterende forretningsmodeller kontinuerlig.