«The Lean Product Playbook» er en omfattende guide til hvordan man kan bruke Lean Startup-metodikken for å utvikle produkter som virkelig er elsket av kundene. Enten du jobber i et oppstartsselskap eller i et etablert, stort firma, er det en kjent utfordring å skape utmerkede produkter. Mange nye produkter mislykkes, men denne boken gir deg verktøyene du trenger for å forbedre sjansene dine til å lykkes. Gjennom tydelig og systematisk veiledning gir forfatteren verdifulle råd som gjør det lettere å navigere i prosessen med produktutvikling. Lean Startup-bevegelsen har introdusert en rekke innovative ideer og har gitt næring til mye entusiasme for produktutvikling. Likevel har mange selskaper slitt med å integrere Lean-tenkningen i sitt arbeid. Til tross for god kjennskap til de overordnede konseptene, møter mange team utfordringer når de prøver å implementere Lean, ofte fordi de føler de mangler spesifikke instruksjoner for hva de faktisk skal gjøre. Hvis du er interessert i prinsippene bak Lean Startup og ønsker å bruke dem for å utvikle vinnende produkter, er denne boken en uunnvikelig ressurs.