Den oppdaterte niende utgaven av den banebrytende guiden for å skape oppmerksomhet rundt dine ideer eller virksomhet er fylt med nye teknikker innen kunstig intelligens og friske suksesshistorier. I en tid der måten vi kommuniserer på stadig er i endring, kan det føles overveldende å holde tritt med den nyeste teknologien, inkludert generativ kunstig intelligens som ChatGPT. Hvordan kan du forhindre at produktet eller tjenesten din forsvinner i det digitale kaoset? Denne niende utgaven av The New Rules of Marketing and PR gir deg verktøyene du trenger for å snakke direkte til publikum, etablere sterke personlige forbindelser, og generere oppmerksomhet for din virksomhet. Med over 500 000 solgte eksemplarer på tjue-ni språk er dette en internasjonal bestselger som tilbyr en bevist, trinnvis plan for å utnytte kraften i sosiale medier, AI og innhold for å opprettholde din konkurransefordel og sørge for at dine ideer blir sett og hørt av de riktige personene til rett tid. Her vil du oppdage de nyeste tilnærmingene for å oppnå høy synlighet.