Avdekk det enorme potensialet i strategiske partnerskap. Mange tror de kjenner til partnerskap, men utviklingen og vekstmulighetene knyttet til partnerskap i næringslivet har endret seg betydelig de siste årene. I boken «The Partnership Economy» gir partnerskapsautomatiseringsekspert og CEO i impact.com, David A. Yovanno, en innsiktsfull og handlingsrettet veiledning for hvordan man kan navigere i denne nydefinerte epoken og øke selskapets inntekter langt utover forventningene. Gjennom faktiske eksempler fra kjente merker som Fabletics, Target, Ticketmaster og Walmart, tilbyr boken praktiske rammeverk for å avdekke verdien av moderne partnerskap. Yovanno demonstrerer hvordan partnerskap kan øke merkevarebevissthet, kundelojalitet og gi konkurransefortrinn, og viser de enorme vekstmulighetene som oppstår når partnerskapsavtaler fungerer i harmoni på tvers av alle partnerskapsformer, inkludert påvirkere, handelsinnholdsutgivere, B2B-integrasjoner og affiliate belønninger. I denne boken vil du lære: