JOHN WILEY & SONS INC

The Science of Influence

The Science of Influence

Produktbeskrivelse

Få kunder, klienter og kolleger til å si 'ja!' på under åtte minutter. Denne reviderte andre utgaven fra en ledende ekspert innen påvirkning fortsetter å lære bort et bevist system for overtalelse. Den syntetiserer den nyeste forskningen innen påvirkningsfeltet med erfaringer fra den virkelige verden, og presenterer enkle hemmeligheter som hjelper leserne med å forvandle et 'nei' til et 'ja'. Hver hemmelighet i denne boken er nøye testet, bekreftet og funnet pålitelig. Lær dusinvis av helt nye teknikker og strategier for å påvirke andre, inkludert hvordan du kan redusere motstand til ingenting. Gjør at folk føler seg umiddelbart komfortable i ditt nærvær. Lær å tolke kroppsspråk, bygge troverdighet og vær utholdende uten å bli irriterende. Ekspertforfatter Kevin Hogan omdanner den mystiske kunsten av påvirkning og overtalelse til en vitenskap som alle kan mestre. Den fantastiske hemmeligheten med The Science of Influence er dens enkelhet. Etter å ha lest denne boken vil du umiddelbart forstå hvorfor folk sier 'nei' til deg, og lære hvordan du kan snu det 'nei' til et 'ja'.

Prishistorikk

Lavest
170 KR
Høyest
178 KR
Gjennomsnitt
174 KR
Median
174 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn The Science of Influence
GTIN/EAN/ISBN 9780470634189
Kategorier Bøker