JOHN WILEY & SONS INC

The Social Media Handbook

The Social Media Handbook

Produktbeskrivelse

Boken 'The Social Media Handbook' fungerer som en omfattende verktøykasse for risikohåndtering og samsvar som veileder arbeidsgivere trinn for trinn gjennom prosessen med å utvikle og implementere effektive retningslinjer for sosiale medier og programmer for samsvarshåndtering. Målet er å minimere, og i noen tilfeller forhindre, risikoer knyttet til sosiale nettverk og web 2.0, samt andre elektroniske katastrofer. Nancy Flynn, en anerkjent ekspert på arbeidsplassens bruk av sosiale medier, gir her en grundig veiledning i beste praksis for å skape trygge, effektive og samsvarende elektroniske forretningskommunikasjoner. Boken gjennomgår de medfølgende risikoene ved ansattes bruk av sosiale medier og deres innhold, og utforsker hvordan organisasjoner kan styre atferd, redusere risikoer og maksimere samsvar ved å implementere strategiske programmer for samsvarshåndtering av sosiale medier. Disse programmene kombinerer skriftlige retningslinjer med omfattende opplæring for ansatte, og blir håndhevet med velprøvde metoder.

Prishistorikk

Lavest
585 KR
Høyest
610 KR
Gjennomsnitt
598 KR
Median
597 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn The Social Media Handbook
GTIN/EAN/ISBN 9781118084625
Kategorier Bøker