Boken "The Transformational CIO" er en omfattende kilde til tankevekkende lederskap og verdifull innsikt som vil hjelpe deg med å utnytte både nye og eksisterende teknologier for å skape forretningsverdi. Den tilbyr strategier for å generere mer inntekt, øke fortjenesten og forbedre kundeforholdene i raskt skiftende globale markeder. Denne håndboken er spesielt designet for toppledere som ønsker å maksimere avkastningen på teknologiinvesteringene, både nå og i fremtiden. Boken tar for seg klinkende aktuelle temaer som: * Visjon og organisasjon * Kultur og endring * Samarbeid med forretningen * IT-lederskapets kunst og vitenskap * Teambygging * Skybasert databehandling * Bedriftskolaborasjon * Strategisk innkjøp * Utvikling av lederkarriere. "The Transformational CIO" inkluderer gripende, virkelige historier og avslørende anekdoter fra CIO-er og IT-tenkere i ledende organisasjoner som Disney, Kimberly-Clark, Kaiser Permanente, Dell, Flextronics, Wipro, Boston Scientific, Salesforce.com, General Motors, Shell Oil og Pitney Bowes.