I boken "Trend-Driven Innovation" blir leseren utfordret til å tenke nytt om hvordan man avdekker fremtidige kundeønsker. I en verden der kundenes forventninger stadig endres, står mange bedriftsledere, entreprenører og markedsførere overfor en presserende oppgave: Å forstå hvor kundene er på vei. Problemet er at den tradisjonelle tilnærmingen til markedet ofte fører til feil konklusjoner. Forfatterne fra TrendWatching presenterer en overraskende og motstridende innsikt: For å avdekke hva folk ønsker neste, bør man ikke fokusere utelukkende på kundene, men heller på virksomhetene selv. Dette innebærer å lære seg å hente kraftige innblikk fra måten ledende merkevarer og disruptive oppstartsselskaper — som Apple, Uber, Chipotle og Patagonia — redefinerer kundeopplevelser. Boken deler hemmelighetene som har gjort at tusenvis av verdens mest suksesfulle merker og byråer har blitt avhengige av TrendWatching i over et tiår. "Trend-Driven Innovation" vil forandre ditt syn på forretningsverdenen for alltid. Du vil lære hvordan du kan identifisere nye trender ved hjelp av tre essensielle byggeklosser, samt hvordan du kan oppdage forventningsgapene som innebærer muligheter.