Den nyeste utgaven av den ledende guiden for prising av konsulentengasjementer, fra "Rock Star of Consulting" Alan Weiss. I den nyreviderte tredje utgaven av "Value-Based Fees: How to Charge – and Get – What You’re Worth", leverer den bestselgende forfatteren, foredragsholderen og anerkjente konsulenten Dr. Alan Weiss en grundig oppdatert guide til hvordan man kan foreslå og motta konsekvent høye honorarer basert på verdien av tjenestene man tilbyr hver enkelt kunde. Forfatteren tar for seg en rekke grunner til at prismodeller basert på tid og ressurser er utdaterte og utilstrekkelige, samt hvordan man kan konvertere eksisterende kunder til den nye modellen for verdi-basert prising. Han diskuterer også fundamentale nye utviklinger innen konsulenttjenester, inkludert fjernlevering av tjenester, den svinnende markedsmakten hos konsultasjonsgigantene, økonomisk globalisering og overgangen fra prosjektarbeid til rådgivende tjenester. Blant de trinnvise teknikkene og strategiene som presenteres i boken, finner du: hvordan man etablerer verdi-baserte honorarer, inkludert ...