Velkommen til en ny æra innenfor forretningslivet, hvor merkevaren din defineres av de som opplever den. Vet du hvordan kundene dine opplever merkevaren din i dag? Forstår du hvilke følelser de har? Hva sier de når du ikke er til stede? I en tidsalder der alle er tilkoblet både informasjon og hverandre, blir kundeopplevelsen selve kjernen i merkevaren. Uten å tydeliggjøre opplevelsene, kan merker bli ofre for hva folk føler og deler. I sin nye bok, "X: The Experience When Business Meets Design", gir den bestselgende forfatteren Brian Solis oss innsikt i hvorfor flotte produkter ikke lenger er tilstrekkelige for å vinne kundene. Verken kreativ markedsføring eller fornøyelig kundeservice er nok for å oppnå suksess i dagens marked. I "X" utforsker Solis hvorfor fremtiden for forretning er bygget på opplevelser, og hvordan man kan skape og pleie meningsfylte interaksjoner. Dette er ikke en vanlig forretningsbok. Ideen bak verket er re-designet for en verden der digitalt møter analogt, og er laget for å være en relevant og sensasjonell opplevelse. Bokens estetikk er nøye gjennomtenkt for å gjenspeile denne visjonen.