JOHN WILEY & SONS INC

X: The Experience When Business Meets Design

X: The Experience When Business Meets Design

Produktbeskrivelse

Velkommen til en ny æra innenfor forretningslivet, hvor merkevaren din defineres av de som opplever den. Vet du hvordan kundene dine opplever merkevaren din i dag? Forstår du hvilke følelser de har? Hva sier de når du ikke er til stede? I en tidsalder der alle er tilkoblet både informasjon og hverandre, blir kundeopplevelsen selve kjernen i merkevaren. Uten å tydeliggjøre opplevelsene, kan merker bli ofre for hva folk føler og deler. I sin nye bok, "X: The Experience When Business Meets Design", gir den bestselgende forfatteren Brian Solis oss innsikt i hvorfor flotte produkter ikke lenger er tilstrekkelige for å vinne kundene. Verken kreativ markedsføring eller fornøyelig kundeservice er nok for å oppnå suksess i dagens marked. I "X" utforsker Solis hvorfor fremtiden for forretning er bygget på opplevelser, og hvordan man kan skape og pleie meningsfylte interaksjoner. Dette er ikke en vanlig forretningsbok. Ideen bak verket er re-designet for en verden der digitalt møter analogt, og er laget for å være en relevant og sensasjonell opplevelse. Bokens estetikk er nøye gjennomtenkt for å gjenspeile denne visjonen.

Prishistorikk

Lavest
265 KR
Høyest
277 KR
Gjennomsnitt
271 KR
Median
271 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn X: The Experience When Business Meets Design
GTIN/EAN/ISBN 9781118456545
Kategorier Bøker